Iata ca a trecut si marea sarbatoare muncitoreasca, zi in care romanul e obisnuit sa bea si sa manance pana lesina in diverse locuri, alese fie dupa buget fie dupa muzica sau oamenii care le frecventeaza. Personal am ales sa nu dau curs nici unei invitatii de a bea ca porcu’ sau a manca gratar si mici si sa ma duc la tenis. Totusi nu am putut sa stau departe de Vama (locul ales de prietenii mei) in totalitate pentru ca m-am oferit sa ii duc pe unii din ei din Constanta acolo si de acolo pana in Mangalia. Vama nu mi-a placut deloc. Mi s-a parut murdara, scarboasa si plina de oameni care pur si simplu nu isi stiu limitele ( unii si-au spart capetele exact in fata mea de beti ce erau). Pe langa astea a mai trebuit sa stau si 2 ore blocat in trafic intre 2 Mai si Vama ( drum de 5 km) pentru ca unii s-au gandit sa se izbeasca frontal cu masinile la 100km/ora fiecare. Ma gandeam sa raman peste noapte dar frigul si scarba m-au facut sa imi iau jucariile si sa plec pe la 3 dimineata cu gandul ca nu mai am ce sa caut pe acolo vreodata.

Restul weekend-ului a fost super. Am jucat tenis, am jucat tenis si am jucat tenis. Si mi-a placut. La anu’ planuiesc sa fac exact acelasi lucru. Cu exceptia “mini-excursiei” in Vama. Pana atunci insa, vine sesiunea, vara, sesiunea de restante si altele.